środa, 2 października 2013

Unforgettable Dreams

Miałam nie zakładać kolejnego bloga, tylko zmienić nazwę na starym, ale blogger nie chciał ze mną współpracować i wyszło na to, że witam was na całkiem nowym i zdaje się, że ostatnim blogu. Specjalnie dałam inną nazwę, która nie nawiązuje do żadnego ff, czyli wychodzi na to, że będę tu publikowała wszystko, oprócz one shotów. One nadal będą pojawiały się na Uszati-Oneshot. 
Póki co, wszystko może ulec zmianie. Głównie chodzi mi o wygląd bloga, menu... To na razie jest zarys tego wszystkiego, ogarnę to za jakiś czas, kiedy wystartuję z nowym opowiadaniem (które zacznę pisać po SNH).
Jeżeli chodzi o nowe opowiadanie, będzie z Baekyeolem oparte na prawdziwej historii. Natknęłam się na nią przypadkiem przez jeden teledysk. Nie powiem wam jaka będzie, mam nadzieję, że jej nie znacie, ale powiem wam, że cholernie mi się spodobała. Sporo dodam od siebie, trochę pozmieniam, ale główne elementy zostaną. Będzie to dramat, przez co jestem na siebie zła, bo miałam pisać fluffa. Ale pewnie jakiegoś fluffa napiszę po UD :3

Tytuł: Unforgettable Dreams
Autorka: Uszati
Główni bohaterowie: Park Chanyeol, Byun Baekhyun
Gatunek: Angst, Romans
Ilość rozdziałów:  6 + prolog i epilog
Czas akcji: około 1970 roku. 
Miejsce akcji:  USA/Hollywood.
Opis: Byun Baekhyun zawsze marzył i wierzył, że kiedyś się osiągnie swój cel. To wszystko jednak miało koniec w Hollywood, miejscu, w którym zakopał wszelkie nadzieje na lepszą przyszłość.  
Informacja: Opowiadanie oparte na prawdziwej historii.
Ostrzeżenie:  Opowiadanie o tematyce homoseksualnej, może zawierać sceny erotyczne. 

Planowany czas realizacji: Styczeń 2014 roku(?)
(może ulec zmianie)

3 komentarze:

  1. Jxosndijdjkjd Nie mogę się doczekać. O.O *^* BaekYeol i to jeszcze napisany przez Uszati..Spełnienie marzeń. <3 Będę czytać z wielką przyjemnością, zresztą jak każdego Twojego ficka. ^^ Kurczeeee, ale jestem ciekawa, co to będzie. *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością! <3
    rain-sund.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aish, zapowiada się ciekawie, chociaż zwykle nie czytuję opowiadań o EXO teraz się skuszę; uwielbiam twoją twórczość!
    Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń